MenuMenu
pl | en

    R&G Plus Sp. z o.o.

    Traugutta 7
    39-300 Mielec

    +48 17 773 80 80
    +48 17 788 44 40

    www.rg.com.pl
    rg@rg.com.pl
    "

    Firma R&G PLUS Sp. z o.o. powstała w 2003 roku, wywodząc się z Zakładów Elektroniki i Mechaniki Precyzyjnej „R&G” S.A. Firma matka, ZEiMP R&G S.A. rozpoczęła swoje związki z komunikacją publiczną w 1991 r. od produkcji kasownika elektronicznego, który wraz z komputerem pokładowym od razu stał się prawdziwym przebojem umożliwiając przedsiębiorstwom komunikacyjnym znaczący wzrost dochodów poprzez prezycyjne rejestrowanie (oznaczanie) biletów i możliwość wprowadzania zróżnicowanych taryf. Jednocześnie, system ten pozwalał na monitorowanie pracy kierowcy i sposobu wykorzystania pojazdu, co pociągnęło za sobą również wzrost punktualności realizowania usługi przewozowej i szybko przełożyło się na wzrost zaufania pasażerów, zwiększając tym samym stopień wykorzystania taboru.

    Od tego czasu nasi konstruktorzy skupiają się na ustawicznym rozwiązywaniu wyzwań stawianych przez codzienność firm komunikacji zbiorowej. Efektem naszej ciężkiej pracy są własne kompleksowe systemy wspomagające zarządzanie komunikacją publiczną. Oferowane systemy składają się z oprogramowania oraz urządzeń naszej produkcji. W ofercie posiadamy także wyroby i rozwiązania skierowane do osób niewidzących i niesłyszących, dzięki którym mogą one samodzielne korzystać ze środków komunikacji zbiorowej a także stanowią istotne udogodnienie dla turystów i podróżnych rzadziej korzystających z transportu publicznego, zwiekszając jego dostępność.

    Firma R&G od samego początku umieściła klienta w „centrum uwagi”, co pozwala na właściwe spełnienie stawianych nam wymagań. Po ponad dwudziestu latach działalności na rynku polskim jak i zagranicznym możemy stwierdzić, że jesteśmy jednym z największym dostawców w zakresie rozwiązań w dziedzinie technik informatycznych dla komunikacji zbiorowej, co potwierdza szerokie grono naszych klientów. Jednak jako firma ucząca się i ustawicznie doskonaląca swoje rozwiązania, wiemy jak wiele mamy do zrobienia, zwłaszcza w obliczu zjednoczonej Europy, gdzie konkurencyjność opiera się przede wszystkim na gwarancji najwyższej jakości.

    Nasze produkty i systemy były wielokrotnie nagradzane i wyróżniane.

    • Wyróżnienie za System doładowań internetowych kart elektronicznych - 2013 r.
    • Wyróżnienie za Mobilny system informacji pasażerskiej online myBus online w 2013r.
    • Złoty Medal za System Nadzoru Pojazdów w Zajezdni (SNPZ) – Złoty Medal w 2010 r.
    • Wyróżnienie w dziedzinie gospodarki w siódmej edycji Konkursu Podkarpackiej Nagrody Gospodarczej w 2008 r.
    • wyróżnienie Diamentami Forbesa 2008r.
    • Złoty Medal za System dynamicznej informacji przystankowej  w 2006 r.
    • Złoty Medal  za System biletowy oparty na karcie elektronicznej – bezstykowej w 2004 r.
    • Złote Koła Komunikacji Miejskiej za System pobierania opłat za przejazdy w transporcie publicznym realizowanym w oparciu o bilet elektroniczny w postaci karty bezstykowej w 2001 r.
    • Wyróżnienie  za System Sterowania Ruchem w Czasie Rzeczywistym w 2000 r.
    • Złote Koła Komunikacji Miejskiej za Kasa Fiskalna  w 1999 r.
    • Złote Koła Komunikacji Miejskiej  za Elektroniczny Kasownik Biletów  w 1998 r.
    • Złote Koła Komunikacji Miejskiej  za System Informacji Akustyczno-Wizualnej w Środkach Komunikacji Miejskiej w 1997 r.
    • i wiele innych.
    "

    Klauzula informacyjna dotycząca posiadanych danych osobowych oraz ich przetwarzaniu.

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

    1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Polska Izba Producentów Urządzeń i Usług na Rzecz Kolei z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Jana Karola Chodkiewicza 17.
    2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Danych Osobowych.
    3. Administrator pozyskuje dane wyłącznie bezpośrednio.
    4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do realizacji kontraktów handlowych. Po zakończeniu ich trwania w innych zgodnych z prawem celach np. w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz reklamacji.
      a) Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane firmom zewnętrznym w celu zabezpieczenia i realizacji kontraktów.
      b) Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
    5. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych orz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do PUODO gdy uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    7. Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
    8. Zgoda na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych może zostać przez Pana/Panią wycofana w każdym czasie, poprzez wysłanie maila na adres sekretariat@izbakolei.pl co skutkować będzie usunięciem z bazy Administratora.
    9. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich nieuprawnionym ujawnieniem.

    AKCEPTUJĘ
    grupa MTM | najlepsze strony www