MenuMenu
pl | en

    Polityka jakości

    Zaspokajamy potrzeby klienta w zakresie wydawania dokumentów, organizacji imprez, których celem jest promowanie naszych członków, produktów przez nich wytwarzanych oraz całego środowiska producentów na rzecz kolejnictwa.

    Poprzez profesjonalną kadrę, pełne zaangażowanie najwyższego kierownictwa i wykorzystanie najnowocześniejszych technik docieramy do rynku niedostępnego dla osób nie posiadających adekwatnych umiejętności.

    Naszym celem jest rzetelne i profesjonalne zaspokajanie potrzeb klienta oraz realizacja celów statutowych. Spełniamy wymagania klienta, lub odmawiamy realizacji.

    Zbudowany przez nas system jakości zmienia się według potrzeb klientów jest ciągle doskonalony, swój wkład w doskonalenie systemu mają wszyscy pracownicy. System gwarantuje, że jakość usług osiąga wysoki poziom, którego dalsze ponoszenie jest zadaniem, jakie organizacja postawiła sobie podejmując decyzję o wdrożeniu systemu jakości.

    Aby zrealizować cel nadrzędny jakim jest uzyskanie zadowolenia klienta nie rzadziej niż raz na pół roku wyznaczamy cele szczegółowe, rozpisane na poszczególnych pracowników.

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies i zapisuje je na Twoim urządzeniu. Pozostając na stronie akceptujesz taki stan rzeczy.

    akceptuję czytaj więcej
    grupa MTM | najlepsze strony www