
Salesforce
Salesforce Tower, 60
R801 Dublin, Irlandia
mob. 18006649073
contact@salesforce.com
www.salseforce.com
Salesforce to niekwestionowany, światowy lider w dziedzinie systemów CRM, prężnie działający również w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polski. Od 1999 roku pomaga innym firmom, niezależnie od wielkości i branży, nawiązywać głębsze relacje z klientami w oparciu o pełne zrozumienie i personalizację interakcji. Tym samym umożliwia organizacjom tworzenie wyjątkowych doświadczeń i zapewnienie długotrwałych przychodów. Pionierska formuła Salesforce, łącząca Dane + Sztuczną Inteligencję (AI) + CRM + Zaufanie, otwiera drogę do wprowadzenia innowacji w obszarze zarządzania relacjami klientami, czyniąc AI dostępnym dla każdego przy wykorzystaniu narzędzi low-code. Poprzez korzystanie z CRM ze wsparciem AI na każdym kroku, produktywność i efektywność każdego zespołu rośnie, tak samo jak zadowolenie klientów. Kompleksowe portfolio rozwiązań i usług Salesforce to tak zwany Klient 360. Łączy on wszystkie zespoły w organizacji, takie jak sprzedaż, obsługa klienta, marketing, commerce czy IT, które wspólnie pracują na jednej, zintegrowanej i łatwej w obsłudze platformie low-code. Dzięki wbudowanej automatyzacji i mocy AI oraz agentów Agentforce, obecnych w każdej aplikacji, rozwiązania Salesforce są nie tylko skuteczne, ale także inteligentne. Salesforce nie tylko wyznacza nowe kierunki w wielu branżach w biznesie, ale także prężnie działa w dziedzinach takich jak rewolucyjna kultura przedsiębiorstw, czy też filantropia. Podstawowe wartości firmy to zaufanie, sukces klienta, innowacyjność, równość i zrównoważony rozwój. Wyznaje je Salesforce, ale także klienci organizacji, którzy stają się wieloletnimi partnerami. Wartości te sprawiają, że Salesforce to więcej niż biznes – to najlepsza platforma do wprowadzania zmian w biznesie i w społeczeństwie.